luni, 12 septembrie 2011

Delphin Botanik Antalya

  Am hotarat ca anul acesta sa ne relaxam si noi ca tot romanul in Turcia, asa ca am ales un hotel in Antalya: Delphin Botanik World of Paradise.Am optat pentru un sejur de 6 zile , transport cu masina, oprire in Istanbul.
 Despre hotel pot sa spun ca a fost o alegere inspirata:  teritoriul hotelului este o gradina botanica cu peste 3000 de specii de plante. Acest aspect a fost foarte important cand am ales hotelul pentru ca doream un ambient cat mai linistit si mai relaxant. Hotelul dispune de 3 piscine ( cea de relaxare fiind preferata mea ), restaurant principal si 6 restaurante a la carte ( am reusit sa facem rezervare la 3 din ele-chinezesc, japonez si sushi) .
  Camerele: destul de spatioase iar la capitolul curatenie ireprosabile.
  Personalul:amabil si saritor.
  Animatia: in prima seara am avut parte de un spectacol destul de amuzant, dar in restul serilor nu prea si-au mai facut simtita prezenta.
  Mancarea: cred ca era practic imposibil sa nu multumesti orice gust.
  Plaja: cu pietricele.
  Hotelul pune la dispozitie gratuit un microbuz ce te duce in Side si la cascada Manavgat.
  Am parasit hotelul numai pentru o mini excursie la Side si la cascada, la Delfinariu , si in Alanya. Si sa nu uit , am optat si pentru o excursie optionala la scufundari , alegere indelung regretata ulterior , dupa o zi intreaga de leganat "barca" .
  Turistii cazati erau in mare parte rusi, olandezi , si ...romani.
  Recomand acest hotel si raspund cu placere tuturor celor care doresc sa afle mai multe detalii.











 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu